Statsvetenskap

Sök i bibliotekskatalogen

Här kan du söka efter böcker som finns på Karlstads universitetsbibliotek

• Sök i bibliotekskatalogen
  • Mina lån - genom att logga in på Mina lån kan du se dina lån och när de ska återlämnas. Vi har automatiskt omlån på böcker som inte är reserverade och du får påminnelse via mail när din bok måste återlämnas. Du loggar in med ditt namn och personnummer (ÅÅMMDDXXXX) + PIN-kod.

Sök i LIBRIS I Libris kan du söka böcker och annat material som finns på svenska universitets- och högskolebibliotek. Böcker från Karlstads universitet är också sökbara i LIBRIS

►  Sök i LIBRIS

Kom igång med e-böcker!

Det här behöver du veta för att kunna läsa och ladda ner e-böcker på dator eller mobil.

Sök E-böcker

Alla E-böcker är sökbara i:

ebsco ebooks logoEBSCO eBooks är vår största e-boksportal och innehåller e-böcker från flera förlag. Manual (doc)

Ebook Central logoProQuest Ebook central - e-boksportal med material från flera förlag. Manual - sök, ladda ner

Alla e-bokssamlingar på Karlstads universitetsbibliotek